شلشلمون
اهلا اهلا شلشلموني
شلشلمون
اهلا اهلا شلشلموني
شلشلمون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام منوعات فن فكاهه رياضه العاب

الرئيسيةمجلهأحدث الصورالتسجيلدخول
marquee/><احمد عوني

مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الكوماندا
Admin
Admin
الكوماندا

مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان Empty
مُساهمةموضوع: مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان   مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 21, 2009 1:38 am

مساء الخير يا جماعه
انا كنت عايز اوضح حاجه مهمه جدا للكل المنتدى وياريت كلامى يوصل لكل المصريين من هذا المنتدى الكبير
مصر لم ولن تهزم مصر اكبر من انها تهزم مش حقول الاهرام ولا الفراعنه بس
ايه يعنى مدخلناش كاس العالم ايه اللى حصل
معلومه لكل الاصدقاء مفيدش دوله من افريقيا او من اسيا او من استراليا او من امريكا الشماليه اخد كاس العالم
فالبطوله دى احنا كنا حنشارك فيها كام ماتش حلوين كده ونطلع زى ما الجزائر حتطلع من اول لقاء واراهان على كده لحد يوم ما الجزائر تطلع من اول ماتش فى كاس العالم
تانيا ليه احنا زعلنين من اننا مش حنشارك فى بطوله اكبر حاجه حنعملها اننا نشارك بس
الزعل الحقيقيى اننا نخصر بطوله زى بطوله كاس القارات مثلا او بطوله افريقيا
والحمد لله ادينا اداء مشرف فى بطوله كاس العالم للقارات واكتر بلد اخدت بطوله افريقيا هى احنا
فاليه بقى مكبرين بطوله كاس العالم
احنا مستوى الرياضيه او الصناعه او الزراعه او اى حاجه اصلا مش ينافس المستويات العالميه
فا محصلش حاجه خالص لان اللى حيكسب بطوله العلم بلد غير افريقى اساسا فعلى ايه اصلا المشاركه
فى حاجه مش حنكسب فيها
وثالثا مش معنى ان منتخب كره القدم خصر يبقى مصر خصرت مصر يا جماعه اكبر من كده بكتير ولازم نفهم كده كويس منتخب مصر اللى خصر مش مصر
ولو عايز مصر تكسب اكتر بجد ركزو فى شغلكو فى لعبكو فى حتى هزاركو
مثلا خلو منتدى زى منتدى شلشلمون يبقى الاول فى المنتديات العالميه
اه وليه لا بعد كده يبقى فى منتدى تانى باللغه الانجليزيه يشارك فيه كل العالم ويبقى من اقوى ميت موقع عالم
لكن حاله اليائس والزعل اللى انتو فيها دى غير مبرره ولو انت عايز تبتدى ابدء بنفسك
https://shalshalmoon.yoo7.com
tamer151

tamer151

مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان Empty
مُساهمةموضوع: رد: مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان   مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 03, 2010 7:28 am

كلام جميل وكلام معقول مقدرش أقول حاجة عنه ومشكووووووووووور يا أبو سلمى وربنا يشفيهالك

مصر لم تهزم ولن تهزم الى اخر الزمان
صفحة 1 من اصل 1